Friday 23 December 2011

Keluarga ku

Saya Norazian Abdul Manas, anak ke tiga daripada tujuh adik beradik(3 leleki dan 4 perempuan). Daripada 7 orang adik-beradik, 5 sudah berkahwin dan 2 masih bujang.Saya sudah berkahwin dan mempunyai 4 orang anak, satu lelaki dan 3 perempuan. Buat masa sekarang ibubapa saya mempunyai 16orang cucu.

 Saya bekerja sebagai seorang kerani di syarikat suwasta di kawasan Gerik jugalah.Sungguh pun sudah berkahwin saya masih tinggal bersama ibu dan bapa serta adik-adik. Jadi saya memikul tanggungjawab yang besar untuk membahagiakan keluarga saya. Suami saya Mohd Zulkifli Ahmad hanya peniaga kecil-kecilan di pasar malam dan pasar tani Gerik. Bolehlah menampung kami sekeluarga. Alhamdulill saya bersyukur dengan apa yang Allah anugerahkan kepada saya.

Musim sekolah adalah hari yang membahagiakan aku, waktu kami bersama keluarga tercinta.

No comments: